Ponuka práce

Administratívny pracovník

Česká Republika
office

Opis pracovného miesta

Personálna agentúra JOBCHECK hľadá pre klienta – českú IT spoločnosť, administratívnych pracovníkov – zaistenie chodu koncelárie, vyhľadávanie databáz, správa a kontrola emailovej komunikácie, zaistenie zákazníckej linky/chatu, komunikácia s pracovníkmi. Práca je priamo v centrále v Brne.


Taktiež je v ponuke miesto Riaditeľ oddelenia administratívy ohodnotené mesačným platom vo výške 2.063 euro.

 

Podmienky

Pracovná doba: 40 hodín týždenne

Pracovné dni: 5 dní v týždni

Zmeny:

Mzda: 1.238 euro

Požiadavky na zamestnanca

Komunikatívnosť

Príjemné vystupovanie

Práca s počítačom

Prax v oblasti administratívy

 

Možný nástup

Dohodou

 

Zaujala Vás

táto pracovná ponuka?

Zanechajte nám správu.